Provocerande

Något jag tycker är så sjukt provocerande är när jag förklarar mina känslor till en viss händelse eller ett sammanhang och mötas av orden "du har fel. Det är inte så"... Asså va? Om jag känner på ett visst sätt så kan det väl inte vara rimligt att säga att jag känner fel? Du som säger såhär, är du lite hjärndöd eller bara dum i huvet? Möttes av det hör vid två separata tillfällen den här veckan och jag är överraskad att det är ett logiskt svar. Om någon skulle säga vad dom tycker till mig skulle jag aldrig få för mig att säga att det är fel. Ok, om man inte håller med och vill förklara sig själv men att säga att den andra känner fel .. Ajabaj. Så tänk efter innan du säger något så korkat till någon 👍🏼

Något annat provocerande är när människor som haft några lediga helger i rad och inte jobbat jättemycket, säger "åh äntligen helg! Vad skönt det ska bli!" När man själv jobbar 6dagar i veckan varje vecka inklusive varje helg 😊 kärlek asså.

Men nog om sånt.
Nu är det fredag och för en gångsskull har jag faktiskt helg 💪🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0