From my daily notes

Under de senaste 5 månaderna har jag sköljts av vågor av ångest, ilska, tårar, hat och mer ångest. Varje våg känns större än den tidigare. Varje smäll är hårdare och slår mig mot marken så att jag går i tusen bitar. För varje gång blir det fler bitar som blir till smulor och det blir svårare att lappa ihop alla bitar innan nästa våg kommer. Jag går inte in i väggen längre. Jag lever i den med all ångest. För att inte gräva ner mig själv emellan dessa vågor testar jag något nytt nu. Att stänga in alla min känslor i en lite låda och gömma den. Jag försöker att inte få något emotionellt band till saker jag vill göra, jag blir bara krossad och besviken varje gång.. Men det är svårt. Asså det är inte så att jag vill känna något, bara inte på det där djupa djupet haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0