En månad

Har nu varit hemma i en månad (och 3dagar😜) och det känns som längre, mycket längre. Som att jag har varit här hela tiden och bara drömt om resan 😓 men så är det ju inte hehe. Jobbar mycket, ofta, så det får tiden att fyllas upp med jobb och stress yay.
Nu är klockan 5 och jag är på väg till jobbet 👍🏼 börjar klockan 6 men kommer att vara framme om 10 min skulle jag säga. Så blir det tidigt på morgonen.. Antingen är jag framme kvart över eller hel och det är på stationen sen måste jag ju gå en liten bit och byta om osv 😁.
Men månaden har gått fort, fyllt upp lediga stunder med bad och annat mys. Har fått jobba mycket kväll vilket innebär att jag börjar mitt på dagen och slutar basically på natten och är hemma halv ett med lite tur😒 fett segt. Men mina små kvälls medarbetare är mysiga så jag har lärt mig att tolerera dessa tider, har också varit något lugnare med en del vågor av gäster men inte lika farligt. Har haft tid att utveckla mina könsskills till den nivån att jag känner mig bekväm där inne^^

Mood idag: efter fyra timmar sömn igår natt och (tyvärr) efter fyra timmar inatt är jag DÖD. Inte ens kaffe kommer kunna rädda detta är jag rädd 🙈. Vi lär väl få se om jag somnar på rasten👍🏼👍🏼

Drinkar från en bättre ledig "lördag" (i måndags😜)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0