Den tiden på månaden ...

Då var sura, fula, irriterade och irriterande Sonja tbx. Kul. Det är så kul hur små ord kan skada en så oerhört mycket . Ord som "du måste koncentrera dig mer, kolla nu, nu åkte vi ju fel ... "du köpte fel nötter" " du överreagerar" " är du hungrig? Säker?" "Du verkar sur" det är synd hur den manliga populationen vägrar förstå att man inte mår bra nu. Det behöver inte bara vara kroppsligt, man kan må skit psykiskt också av ingen eller av någon massiv anledning. Allt kan vara fel. Allt är fel. Jag är fel. Orkar verkligen inte ta tag i något just nu. Jag låter allt litet slå ner mig i marken som en massiv våg, jag sköljs över av ilska och tårar . This is life✌🏼️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0