Kroppen säger stopp

Nu tror jag att jag har jobbat och maxat så passa att min kropp bara la av och bestämde sig för att gå i viloläge aka sjukdom ✌🏼️ 
Kroppen är svag och värker vid varje rörelse, huvudet känns tungt tillsammans med ögonlocken som vill slå igen för evig och halsen brinner. Lösningen idag fick bli en alvedon på jobbet när symptomen började yttra sig mer. Blev även hemskickad eller snarare hemsänt pga sjukdom och att jag måste vila. Har bara en dag ledigt innan jag kör igång nästa period på 6 dagar på raken (om jag inte har fel) sen ytterligare EN ledig dag och sen några ynka till. Men en dag känns ju inte direkt tillräckligt för vila , eller..? 

Vill krypa upp i min säng men typ tre täcken, varma strumpor, någon mysig film och lite te^^ något man bara kan segla iväg och somna till sådär skönt. 
Hoppas på att en del sömn löser dessa problem! 

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0