Luftvägsinfektion

✌🏼️ 
Det är det jag dras med just nu .. 
Kul. Äter penicillin och dricker hostlösande, gott ! 

Gjorde världens utflykt på jakt efter en matteboken jag behöver till min kurs jag gör. Fick det äntligen igår, men jag var tvungen att åka först till SUs bibliotek (~40min) hemifrån sen till Jakobsbergs bibliotek där jag tillslut fick boken (också ~40min resa) sen hem (~40min). Jädrans vad jag fick vila då haha. Men nu kan jag plugga! En vecka efter att kursen börjat men ändå :D *succes* 

Så jag pluggar matte och vilar mellan hosta och mediciner, wohoo. Kan inte träffa min prins då jag antagligen smittar fortfarande och så slutar han på natten då jag redan sover -.- 

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0