Lång dag

Idag har varit en extremt lång dag för min del . 
Vaknade upp av att telefonen ringde tjugo över fyra imorse, det var min arbetskollega som undrade om jag kunde komma två timmar tidigare till jobbet (hade varit absolut kaos på natten) eftersom det krisade och behövdes och för att sätta en stjärna i kanten så kunde jag ta taxi dit^^ alltid najs med taxi :) så jag hoppade upp åt lite macka ringde en taxi klädde på mig och halv sex var jag redan halvvägs in mot jobbet. *bra jobbat kaktus* E4an kryllar mest utav taxibilar så tidigt på morgonen, jag skojar inte varannan bil var taxi haha. 
Dagen rullade på på jobbet och jag jobbade sedan två rimmar extra än vad det stog på schemat (vilket jag verkligen inte klagar på) blev ett 9timmars pass, caching! 

Mötte prinsen efteråt och vi satt chillade innan han skulle till jobbet sedan åkte jag till en gammal familjevän och kom inte hem förren klockan åtta. Då stack jag till tvättstugan och tvättar nu , woosh mycket idag. Ingen vila :c 

är sjukis också. Näsan rinner, huvet värker, kroppen är seg och halsen brinner. Inte direkt en perfekt blandning för en massa jobb. Jag kommer hem och vill typ bara sova i några år haha. Allt suger. Tror jag sträckt ryggen på jobbet idag också, gör ont blä. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0