Många bollar i luften

Ibland känner jag mig som en jonglerare (heter det ens så?) med massvis av bollar i luften . Det är så mycket jag vill och ska göra att det känns typ omöjligt att ha ett eget liv (eller ett socialt) över huvudtaget. 

Jag har jobb, som let's face it tar upp mestadelen av mitt liv just nu. Det påverkar när mina dagar måste sluta (helst vara i säng och sova runt 22) och tar alla mina krafter under några ynka timmar från att jag gått upp, vilket är ju innan solen ens visat upp sig på himmelen... 😒
Jag har matte som ifs kommer försvinna från mitt liv i november men fram tills dess så borde jag egentligen lägga ner minst 2-3timmar/dag på att plugga och förstå..känns typ omöjligt . 
Träning, visst den tar ju inte så lång tid den heller, 30-60min varannan dag men ändå, den måste ju också få sin plats dom dagarna det gäller. 
Gymnastiken som i teorin bara tar 2 timmar varje söndag men som jag borde lägga ner mist 1-2timmar/dag för att kunna förbättra mig. 
Stretch som tar som mest en timme varje dag som jag inte vill glömma bort eller skita i. Går seriöst och lägger mig senare för att kunna klämma in min stretch tid. Jag tycker om den knappa timmen av relaxation och stretch. Känns såååå bra efteråt, älskar det! 
Socialt liv är något man kan drömma om. Träffar prinsen mest ändå, klämmer in kompisarna lite däremellan allt ovan (det är iofs svårt att hitta en tid som båda eller alla kan, så det kan man också skylla på hehe) och familjen går inte direkt att undvika även fast vi mest äter måltider tillsammans några gånger i veckan, dvs då jag ändå sover hemma med prinsen eller ej. Vill kunna träffa alla mycket, men det går inte 😫😭

Nu ska jag äta lite, göra klart matten som ska skickas in ikväll, stretcha, duscha och sen sova :D kommer inte ske innan 22 så det blir väl 5timmars sömn inatt och jag har tur, yay! Lyxade ju med att sova till 11 både på lördag och söndag nu är det dags att dra ner på sömnen igen. Slut på sånt lyx! 
Ciao

Var kan jag hitta denna? ☝🏼️😍❤️ är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0