Ålö

Vi åkte på en fin utflykt till Ålö med kusinen som är med på besök :) 
Vi åkte hemifrån tidigt (speciellt jobbigt för oss, då vi kom hem runt fyra igår lol) och spenderade HEEEELA dagen på den fina ön med strandhäng och lek - underbart!  
Vi kom hem typ nyss, helt trötta efter hela dagens utflykt ^^ blir lite te nu och sen sovdags ;p


(Äntligen kanske jag kan få sova längre än till 8!! :D) har sovit så dåligt i veckan, som vanligt när jag jobbar ifs och nu har jag inte helgen att ta igen den på då vi har aktiva tidiga morgon planer varje dag .. Kul men jobbigt. Har typ halv sovit/slumrat till på alla tåg och bussar idag om det inte är ett tecken på trötthet så vet jag inte :p haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0