Hetsvecka

ohmagaad. Den kommer. Den närmar sig. Den är här nästa vecka...HETSVECKAN eller även kallad HELVETESVECKAN! O_O
 
och då kan man fråga sig, jo varför kallar du den för det? Mitt svar är enkelt... jag har:
3 tal (notera att två är NP), ett GIGANTISKT religionsprov, spec.kurs redovisnning, en komplettering, en uppsats att lämna in, läsa ut en fet bok + skriva något om den, 2 skivor och jobb. kul va?
glömde jag nämna att jag har ett pyttelitet socialliv som jag också vill leva och typ kuna andas lite? 
 
ugh vad mer liksom?
 
jo då kommer student ångesten. och klänningen... ja den väntar jag på och får panik över att det går långsamt även fast den har några dagar till på sig att komma fram som "senast".
 
mycket händer . och tiden rinner iväg. fort.
för jag vill kunna umgås med alla mina vänner. från skolan och utanför. men alla vill typ inte, eller kan inte eller så visar det sig att man faktiskt lever i skolan och inte llas har någon fritid. och då då kan det sluta med att man som jag inte gör något vettigt till slut och får mer ångest. 
super visst?
 
aja nu ska jag inte trka ut mer, har typ ledigt imorogn beroende på vad jag känner för och på onsdag så det är najs, mycket pluggtid, eller? ;p lol
 
I'am allergic. To what? People.
 
Tumblr
Strong is the new skinny
 
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0