trött liten apa

det är jag det. stog på öppet hus för skolan igår, gick väl ok. men vi blev rätt uttråkade rätt fort så mot slutet satt vi vid skolkafeet och chillade med frukt och två kakor jag snodde från fikaföreningen ;) hehe.
 
annars, väldigt trött på sverige. vill bort. iväg. ut på äventyr. har några länder och ställen på min lilla lista ;p
bland annat
australien, usa (inte nödvändigtvis NY, men skadar inte det heller;)) , karibien, franska rivieran
är några ställen jag drömmer mig bort till. denna och nästa helg är mina jobbfria veckor, varken bra eller dåligt ekonomiskt sätt, men lite skönt att inte ha någon stress över att behöva springa någonstans och le 24/7 ;p
hade också ledigt idag som kompesation för igår och då drog jag till min prins efter öppet hus igår och rullade hem idag :P mysigt att ha mysiga kontaker i stan hehe.
 
lite från min kamerarulle ;p
 aww, frukosten ger mig ett hjärta^^
 
must try!
 
 
ciao for now!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0