till min uttråkade vän

hej.
sitter på min säng. tänker. borde packa, klart typ. för imårn bär det av mot polskiland^^ träffa kusinerna och familjen och shoppa lite ;p
 
tråkig dag i skolan idag... film på min enda lektion idag, englska. sen träffade jag prinsen min och vi bakade kladdkaka^^ stört MYS! för tillfället går Bruno Mars i bakgrunden och jag klunkar i mig liter efter liter vatten, skojar inte!
 
längtar till november :3 av olika anledningar, hehe. jobb går fram. och en pissig fiskmås såg till att jag hade glas att städa efter den på torget-.- den ÅT tillochmed en SKED. EN SKED. FATTAR NI??? den kmr så dö :( oh well, är man dumi huvet så är man. och minälskling surprisade mig efter jobbet med ett bsök som skrämde livet ur mig. han gick nämlgen tyst brevid mig i några minuter medan jag kollade tåg och så på mobilen. blev vettskrämd när jag kollade åt sidan.. :p men guligt vart det iaf.
 
mitt hår har typ växt! :D synd bara att det ska klippas till lite ...
 
aja nu blir jag trött i fingrarna och vill drsperat sätta disney låten på repeat ;)
xx kaktus
 
diamonds | via Tumblr
sky | via Facebook
memories
lets go | Tumblr
everybody loves
Let's go | via Tumblr
Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0