ögonlock som faller

Känns inte som om den här dan någonsin kommer ta slut.. Det kanske beror på att det är ljus sjukt länge, att skolan har varit seg som satan eller kanske för att jag är sjuk.. Sitter och lyssnar på David Guetta i ett patetiskt försök på att vakna till. Skrev iaf mitt SISTA latin prov idag!!!! :D omgg så glad asså. Ett minus är väl att jag skrev det med feber men men. lol yolo. satt dock uppe till elva i onödan igår och gjorde historia presentationer som jag skulle ha haft för x antal månader sen, oups.

‏okej så Guetta hjälpte inte, oh well. Noah Gundersen's "Family" är sjukt skön kör på den istället.

hmm, skulle vilja göra något. gå ut. käka. lyssna på hög musik ;) njuta av livet. fan asså. mmåste ta tag i det här och göra något kul någon helg. lol 

 

rubriken.... no comment LOL XD men ja ögonlocken faller tungt för ögonen, hvudet är tungt och känns som att det ska expolodera, trevligt. men nu nu kanske jag gör  något produktivt och kör creative writing till engelskan eller spelar lite dota2 ;p we'll see ;)) 

 

slänger in lite randoms

xx kaktus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0