Sommar so far

tja
cirkus fyra veckor utav mitt sommarlov har passerat förbi nu. vad har hänt då?
plockat gubabr med magda ;p, käkat ute med pojken min, haft taco-night^^, BIO, tränat, bowlat me min darling friend, myst med mina kissar (och familj) och städat overall... lol
idag, nu äter jag mat. Jag vet GALET intressant ;) sist åt jag igår, vid den här tiden, kanske lite senare. i know i know. inte bra. men men. ska skicka brorsan till ica efter jordgubbar snart ^^ lol. amber får ta och komma tillbaka till stockholm nu. saknar min tönt.
om en vecka är jag på ett plan alternativt framme i PORTUGAL!!! AHHHH tagga!!! :D :D
 
och nu kommer lite pics, för all den här texten är ju iinte alls sammanhängade lol.
puss
 
Unfold Me | via Tumblr
nails
hug | via Tumblr
disney gif | Tumblr
Adventure
 
BILDBOMB LOL XD
ha det bäst, pussssss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0