hei

nu har det gått år och dar sedan jag senast skrev eller ens tittade in.
känns som om jag går runt och låtsas. låtsas ha ett liv. låtsas att allt är bra. låtsas att allt flyter på.
det finns inget jag ser framemot längre. inget jag tänker på och bah "ja det vill jag göra". jag gör inget. inget hemma, inget i skolan. ser väl framemot helger men det är för att jag då inte måste gå upp och gå till skolan men jag gör inget positivt med tiden jag har ändå. det jag håller på med börjar spegla sig i skolan och arbetet där.
jag kommer att försvinna snart. seriöst. måste fan skaffa bälte till byxorna och grejer.
blir oftare yr nu. tror det blev 3ggr sådär idag. men det vet ingen om, bara ni nu. annars oroar sig folk för mycket bara..och det vill jag inte. och nu kanske det inte var så smart att skriva allt detta här. men jag vill få det ur mig.
 
skulle till frissan idag. men dom har stängt. förevigt? det vet jag inte.. köpte SEMLOOOOOR istället. kände för att muntra upp mig själv. ja det blev väl en chokladkaka också och så har jag chips från igår.
 
försov mig en timme idag, men vad ska jag göra åt saken? kom en aning sent, men jag kom iaf.
Öppet Hus imorgon, och gissa vem som står där???? jo jag! XD
Seeeeeen är det 4dagarshelgB för lilla mig ^^. Blir kinaresaturang med mina flickor någon utav dagarna.
 
åhh hoppas peter inte kommer imårn, oj taskigt kanske..fast nää. fast då får vi hål i 5timmar igen-.-...men igår var ändå chill. blev donken, bengans, ICAAAA och snacka en massa (skit) med amber och jonatan. helt ok. klagar inte. men ändå sjukt onödig dag. och mor min undrade vad fan jag var kvar i skolan för..? man bah what???vad häner med dig helt plötlsigt.. hade en lektion som jag var tvungen att gå på eftersom jag inte vart där på några veckor...men shhh
 
okej det var allt for now. ska gå och käka. kanske. eller (börja) plugga nåt. hämta te---
ciao!
Tumblr_mgqykb2pzb1rkbs06o1_400_large
 
9505_398237753597036_763385201_n_large

Kommentarer
Postat av: kalle

allt bra? :)

2013-02-28 @ 17:41:05
URL: http://kallehedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0