Pablo what now Picasso?

japp det är honom mannen jag (vi) hade presentation om på spanskan.
"Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y Picasso es un muy famoso pintor de Málaga y es famoso en todo del mundo"
Tyckte själv att det gick åt skogen men det gjorde inte tora, so no argue about that ;) haha
Sen har väl allt rullat på. Men sömn brist visade sig under matten, ups.  Men nu är det återgärdat,- nap ✔.
 
Är västa fattiglappen kom jag fram till, saaaad :( För jag VILL SHOPPA. Måste skaffa nya kläder...... hmm hur kan man få det då..?
Men då rullar jag vidare med dagen, kanske tränar lite kanske inte. Vi få se.
 
 
BTW, vaknade med Elvis i mitt ansikte sist. Han låg PÅ mitt ansikte. Hela han. Vaffan ser jag ut som, en kudde, en del av sängen?? men han är aif söt^^
Tumblr_mbwatsb5s71rtv7tqo1_500_large
 
xx Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0