Orkar du läsa?

 
Kunde för fan inte sova inatt. Låg i sängen, vred mig och vred tills jag gick upp gick runt i huset och avslutnigsvis låg jag på badrummsgolvet. Men nehe, det ville inte heller funka. Hade för mycket tankar som bara snurrade och snurrade runt i huvudet på mig. Galet mycket saker.
men ja fick sova 30min extra idag (WIN!) och drog iväg till tandläkaren, alltid kul. Och nej sdå dom kunde inte passa tider, men let's face it när gör dom det? Precis. Aldrig. Då fick jag mitt metall spännt, fick även en massa nya tider och en lite så smiley nyhet. Inte så viktigt just nu iaf. Sätet på bussen var varmt och så var min dag på väg ner.
Missade psykologin och världens examinations uppgift typ. Gjorde engelska på idrotten, good job.
Åt ingen lunch (eller frukost heller för den delen). Blev mjölk. Jo, jag vet. Men jag köpte en protein/energi bar som höll mig på godtagbar energi. Peter var INGTE här, så vi hade HÅL :D. Pluggade vi? HAHAHAAHAH XD Nej. amber, jiota och jag spelade Quizkampen, KUL :D:D (fick i mig ännu mer socker, KLUBBA; MUAHAHAH). DÖD åt italienska. Föreninsgmöte = SOCKER, SAFT, KAKOR, JULMUST! så det var ett måste, sen till hemspråk men who cares? XP
317289_484692634905049_1644125580_n_large
 
Kom hem. Sen åt vi (jag). Kyckling, gooooott^^.
Känns som om jag har gråtit, av nån jävla anledning. Wtf , vill du mig universum lixom?
Tumblr_mdf0avr1hf1qh09tuo1_500_large
 
Matteprov imårn, kommer SÄKERT FAILA, HAHAHAHAHAH. guuu vad jag bryr mig verkligen. Sen har vi cp engelska presentation. Shakespear och shit. Måste kunna saker utantill. Så vad prioriterar man matte eller engelska?
that's the question.
 
Girl-love-love-quotes-quotes-romantic-love-quotes-favim.com-561590_large

OKEJ, OJ världens uppsats jue. Ska ta och vara duktig nu. PLUGG MODE: ON!
 
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0