HÅLA amigås

håla håla.
Söndag innan skolan och här sitter man och pluggar inför prov imårn, kul. Pluggadde jag något under lovet? nej. Inte så smart. Men men gjort andra saker som är lite roligare så i don't feel that bad about it. Skulle ändå failat provet, so what difference does it make? Exactly, none.
Färgade håret i vad var det, i förrigår om jag inte miss fel.
Vägrade gå och lägga mig igår, så det blev film till typ 2-3ish, klagar inte (så mycket iaf).
Vaknade av ett sms imorse, not bad. Det började med ciao bella. not complaining^^
Hmm, juste jag ska ju plugga nu, så var det. Kul kul. Kanske drar iväg hemmifrån snart sen idag nån gång. Fast vi får se om jag pallar, haha.
Borde gymma mer........håller fan på att bli fet(are). Fick tom kommentaren att jag vet fet/rund föra året.. Man bah WAHT?! men men tar inte åt mig, käkade fan Ben&Jerry's ett tag igår :P.
 
Inlägg utan bilder är tråkiga så nu leetar jag bara fram någon, dont judge.
 
tänkte ta en annan men nu måsta man röra på sig hltplötsligt...
 
xx Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0