Some days just never end...

Hello.
Lång dag idag. Och det känndes som om den aldrig tänkte ta slut... Men vi hade som sagt ingen historia (YEEES :D) så det var en skön paus.
Hade tyvär huvudvärk typ hela dagen... Inte kul.
Och började dessutom med ett latin prov, som gick rent ut sagt åt helvette... Men det är bara att lpugga vidare till SLUTPROVET vi har ganska snart.....
Senre i slutet av dagen hade jag spanska och muntliga nationella då. Gick också dååååigt. Funderar starkt på att skaffa hårt spanska-hjälp så fort det går så att jag överlever 2an....
Sedan drog aida med mig på Synergymöte som hon sa skulle ta "10 minuter" tog över en timme. Och vi drog tillochmed innan dom slutade.
Huvudet bultade och ögon locken vad tunga som bly. Kuuuul.

Nu har jag och amber oxå gjort lite historia. en biig asuppgift vi fick idag och ska in omårn... yaay


xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0