Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå.

Långa dag idag. Om jag har räknat rätt (och det har jag xP) så har det gått 14h sen jag gick hemifrån imorse tills jag kom hem ikväll. Yaaaay. yber lång dag. (var nära på att skriva yber dag lång, hehe). Det började med tidigt nationella engelska och det gick väl bra. Egnelska är mitt starka ämne så jag hoppas det gick bra :P. Vi hade hål. Hístoria (nytt grupp arbetete..... som vi dessutom fick i engelska igår oxå...) och sedan spanska.
Men nej, vi hade typ inte det. För man kunde dra hem och jobba med.....grupparbetet! x.x. så ja bah drog, hehe.

seeeen... har jag vart lite här och var. :p men neee jag vill sova nu faktiskt. Har ont i fötter, ben, axlarna är feeeett stela och jag känner i ryggen att det har vart en lång dag. Avslutad med en lång supervarm dusch.

Buenas noches todos! :*//Kaktus 

jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0