Som en apa på circus

Hei.

Dagen började med ett tandläkarbesök hos tandregeleringen.. Och jag kände mig bokstavligen som en apa på circus. En apa man kan dra i kinderna, kolla i munnen, ta kort på och peta. Inte sådär jätte kul. Och jag fick inget svar ang. tandställning. Utan mina "vackra" bilder ska skickas till nån snubbe i Falun (som förresten är en pansionerad tanläkare) som ska säga hur det ligger till. Om jag får en "check" eller om jag nu får betala själv om jag vill ha den..

Men en bra sak var ju att jag inte behövde gå upp förrens klockan 9 idag :D :D missade latinet, men det gör inget xP. Vi diskuterade på engelskan och senare var det historia... booooooring, hehe. hade ingen spanska *SCORE!* så jag slutade runt 15^^ Fett skööön dag :D :D

0 mat hemma.. kockade upp något av konstiga resten, eller aa spghetti och korv, men ändå.. fick liiite utskällning eftersom vi skulle äta korven till middag idag. Men hur skulle jag veta? :o.. Aja, hittade utländska pengar. Fick mig att tänka på att resa. Jag VILL resa. Se London. Paris. USA. Australien. Och många fler.

Dags att plugga. Latinprov på fredag. Taggga!

xo Kaktus


min snowboard sko^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0