Ett tag sedan.

hej på er.

Det var ett tag sedan. har inte haft tid eller ork, detta är orsaken till att ni har sätt samma inlägg längst upp på sidan.

Men, såhär har det vart då:
Hemspråken är faktiskt ganska chill. Läraren är helt ok. Polska affären äger! Pappa fixade biljetter till en kul sak :D. Haft saker å göra till skolan i veckan. Haft italienska prov idag, gick åt helvette rent ut sagt. eller slutet iaf. Var ingen god mat idag. Nöjde mig med 10 st macokr och ca 2 äpplen (eller mer). Drog iväg med La till en kompis, "bakade". Kollade grejer inför lov osv. Kul, Kul :). Tog typ fel buss hem. Drog till ica med pappa sen. Löste alla mina ilands problem, ang, tvål schampoo osv osv. Duschade länge och skönt. Ska plugga gärnet nu. Har 33 sidor och läsa och sedaan frågor att svara på och  måste plugga till läxförhör vi har imårn om alla dom där pejorativ och grejer.  Och tro mig det är mycket. MEN LET'S GOOOOOOO! xD
Sedan ska jag upp 6.30 imorgon. kul.

Och jag har köpt nya hårsnoddar! :D :D *glad jag är*
KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0