Fotbollskväll

Tjenare!
Det känns inte som sommarlov (enligt mig), men den känslan kommer nog snart eller så kommer den någon vecka innan skolan börjar sådär. ://
Nu är det fotboll, Spaninen-Irland. Och jag hejjar nog på Spaninen, hihi.

Igår träffade jag och La några Vittra-barn och vi hade det mysigt! Åt BurgerKing, glass, skrattade, skojade (med blommor och varandra), träffade mer människor, skrattade lite till. Och jag måste säga Urban turned out to look eyokay ;) haha.

La och jag tog en trip to the gym. Läge sen det var, hehe. Men skönt. Nu på sommaren blir det mer gym.

Och jag har fått veta att min lilla Eleni ska till UK nästa skolår! Hon blir borta heeeela året!! Omg, vi ska ta och dra dit och hälsa på vare sig hon vill eller ej ;) haha, Eleni you better be prepered ;) Hahaha

Men nu ska jag tillbaka till soffan och kolla vidare på matchen^^.





xo Kaktus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0