Jobba, jobba!

Hej på dej min läsare! :)

Lilla jag sitter just nu i skolan på en svanska lektion och försöker skriva ett "insändar svar" på en irriterande skribents brev... trååååååk.
Har haft idrott, käkat och fått en lapp fixad angående min "klumpighet" när det gäller min fot. Vet du inte vad jag pratar om? Klicka här  eller här:)
Och sen har vi matte... kill me now.. nee men vi kommmer nog ha kul till slut ;)
Skolarbetet flyter väl på, och det går faktiskt bra :)



Ha det bäst! (Jag kansked återkommer innan jag har slutat för idag) :*

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack så mycket, vad roligt att du tyckte om bilderna!:)

2012-01-30 @ 16:11:28
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0