SL..

Har jag sagt hur mycekt jag hatar SL, ibland??
Nej, well jag gör det!
Väntade på min buss jävel i 40 minuter igår när jag skulle till skolan. Vilket då resulterade i att jag kom ca 20 min sent...
Och det är inte första gången. Ibland kommer den typ 10 min förtidigt eller ibland som igår, så kommer den fett sent :s.. Och nej ingen åt andra sidan kom typ heller, tror jag...

var ingen bra start på dagen igår. sen flöt det på med en presentation jag inte var redo att ha. glömde bort dete helt. Blev lite improvisation ;) Och idag skulle vi ha en till presentation fast i engelska men vår grupp "fick inte plats" så vi köra nästa vecka..

Aja jag går tillbaka till mitt pluggande :)

xo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0