Paniiiiik

Fan. Nu är det paniiiiiiiik här borta.
Jag var hemma och kollade igenom läxorna utan att hitta några större saker tills imårn. Men sen meddelar min kära vän mig om att vi har ca 50st latin glosor till imårn, som vi dessutom fick igår... Och den läraren säger själv att vi som läser så jävla många språk behöver minst 1 vecka på oss för glosro osv, och sen gör hon så!! :#&/!?@$
Och en till grej..: har deadline på ett arbete imårn, det där arbetet som typ tog stopp, som fastnade som går åt helvette. Det ska viss in imårn, så nu blir det te och fucking plugg! Och jag som är så trött, ögonlocke nbah faller ner... :/



Hej då, godnatt från en aning pissed of Kaktus

Kommentarer
Postat av: Våld, mobbning och sexuell övergrepp ... mitt förflutna!

Kikar förbi här och önskar dig en bra helg! ;)

2012-02-03 @ 14:33:23
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0