SVERIGE!

Hej!

Jag sitter just nu på mitt rum. Har precis packat färdigt och hittta mina mjukisbyxor! :D

CYPERN var det helt amazzzzzing! :D Varmt och skönt och grejer. Och tyvär eller ja...what ever så brnde vi alla oss xD hahahah xP Så jag har gått runt med liiite smått pain sådär sen fredag kväll/lördag, men det är snart borta bara det att mitt fej typ fällar av, HAHAH xD
Det fanns palmer där som om det vore typ björkar och ........ KAKTUSAR!!! Det växte kaktusar vid vägen, helt amazing! Och vi såg en massa vackra fruktträd!
Vi var på stranden, i stan och well thats it typ :P. Vatttnet var sååå vakert jag döööör. Dt fanns även lite ögon godis här och var ;)). Köpte med mig lite grejer och några kilon på magen oxå men det får man ta, känner jag. (fast det blir gym sen;) haha)
Vi åt god mat och drack goda drinkar. :) HOtellet var helt ok, frukosten var najzzzz. Och vi var med på Quiz night då dom hade det, och jag vann en gång!!! :D :D :D #fetthappy! :D
Hmm...vad mer? JO, mina flickor, det var väldigt trevligt med er! :D (och kuuul :D)

Så nu kommer jag inte på något mer så här kommer lite färska CYPRUS-PAFOS bilder:




(min väns bild ;))





Det var allt nu, felar kommer väl antagligen sen när jag pallar hållar på och kolla igenom, vända om och fixa xP

xoxo Kaktus :*


Kommentarer
Postat av: Magda

You like my picture, ey? ;)

2012-04-16 @ 22:39:30
Postat av: Kaktus

Hah, what picture are you talking about? ;p

2012-04-16 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0