Tillbaka från en lång dag

Jag är tillbaka nu.
Känner mig trött i kroppen, huvudet och ögonen. Idag var en lång dag. Vi hade stadsvandring runt Kungsholmen med en massa tips-runde frågor. Vi gick 10 km och det tog oss ca 3 timmar. Efteråt åt vi skol lasnage och sedan spanska-plugg igen...
Men vi pluggade tillsammans :D så det var helt ok då och vi var int bara vi "hummar" utan också "naturare".

Sedan efter hade jag mentors-möte med min metor. Jag pratade lite om mina förväntningar osv. och jag sa att att jag gärna, gärna ville åka som utbytesstundent och min mentor var surpricingly positiv emot min idée. Han sa även att min idée om att åka till Australien på sommaren är väldit möjlig, :D *glad, glad*

Jag skulle ha hemspråk men min lärare var sjuk, så jag är faktiskt ganska glad för det, hehe.

Nu ska det ätas och sedan:.... SPANSKA! x.x

xoxo Kaktus

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan :D nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-129.html

2011-09-13 @ 18:41:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0