Saturday Burn

Helloj!

Så jag tänkte att jag kan skriva om min dag :)

So, jag och La skulle egentligen gymma idag, men det blev inte av (big surprice) så istället föreslog hon att vi skulle plugga+fika i stan. Och det var det vi gjorde, men det blev inte mycket plugg utan mer fika och snacka. Men trevligt var det. Så efter en STOR kopp te och en cheesecake bestämmde vi oss för att köpa Burn. (Ja, det var ländesedan vi sågs min vän.) Och med våra Burn'ar går vi mot tåget hem, vi skrattar och man kan väl säga att energin osv kikar in. Så när vi står på stationen och väntar på pendeltåget hem med våra dryckor och ser allmänt coola ut (xD) så ser vi några ungdommar (haha, vad vuxen jag känner mig när jag kriver det! xD iaf) på andra sidan som typ kollar på oss ganska mycket, kanske för att vi skrattar högt, pratar högt eller något annat, vem vet, haha. Men iaf, helt plötsligt ser jag en tändare som flyger förbi mig träffar den vägg liknade saken vi lutar oss mot och typ faller bevid mig. Såklart var det en utav snubbarna på andra sidan. Och ja, dom fortsätter att kolla på oss. Jag undrar om vi såg/lät burn-påvärkade? xD Sen ser La att ett tåg koma och såklart är det vårat tåg, så vi gåt mot det och under tiden kollar hon bak ett antal gånger (fråga ej varför för jag vet inte) och så säger hon att ho såg en (annan utav) killarna vinka till oss varje gång hon kolaldde bak. Men så wimpig som hon är viknade hon inte tillbaka! xP

Och sedan på tåget var det två må killaar som kollade på oss hela tiden kanske för att vi garvade och snackade (små failad) engelska.

Och sen... det kanske ni läser hos La för förhoppsnisvis så skrver hon vad hon såg på vägen hem. xD 

Och nu har jag hoppat runt om en galen kanin, typ. LOL :D

xoxo Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0