inspark

Tja!

Det blev fel så jag skriver ett litet inlägg om insparken, kortare den här gången..

Jag åkte dit md La, Le och en till kompis. Vi träffade våra klass kompisar och dansade i typ 2 timmar. Vi hade det väldigt kul ändå. Mycket hopp och dans. :) Mina klasskompisar tyckte att dom som var md mig alla var snälla, som är sant jue. :)

det var en kille som mitt i allt dansande stannade upp, tog fram handen och sa (typ): Hej, jag heter ... (något) så jag gjorde samma sak och sen såg jag honom varje gång jag vände mig om, som m han förföljde mig. Creepy :s och andragjorde också det, men att han följde dom, creepy...
På vägen hem somnade jag nästan i bilen lutad mot min kompis men alla pratade i bilen och fick mig att prata också så jag somnade inte, haha. Men när jag gick ut ur bilen gick jag nästan-nästan in en lyckstolpe utanför mitt hus, xD

Sen blev den en snabb dusch och sovning. Och där kom problemet; typ lock för öronen/tinitus. Så for jag rörde på mig så förvann det men så fort jag låg stilla så kom det tillbaka och jag kunde inte somna på ett tag.

Jag hade senare jag försovigt mig och sedan på vägen till skolan blev detminttuggumi (!) och cappuchino (!) inte en bra kombo. Jag mådde illa tills vi åt lunch vilket var: PANNKAKOR! :D Gott, gott!

Och sen kom jag hem. Så det var igår och idag typ lite sådär kortfattat ;p
Jag är både trött och har lite att göra inför imårn, har en 3 timmars uppsats skriving... (i svenska..)
Till tröttheten kan man tillägga huvudvärk och min mami och brorsa som bara klagade och inte gjorde saken bättre.


Det blev ett rätt så långt inlägg men vet ni vad? I don't give a crap!

xox Kaktus


edit: det fanns ett liknande inlägg nyss, men det förvann :o så jag gjorde om det och skrev och saker, så detta kan vara annorlunda jag skrev det andra för typ 3 timmar sen så.. i alla fall, lev med det typ. jag är inte perfekt och det är inte du heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0