KLAR

HEJ!

Jag blev klar med historian nyss! :D *happy girl* nu är det bara att skriva provet och klara det. Så håll tummarna. ;)

Imorgon blir det en blogg-fri dag eftersom jag har först skolan till kl.16.30 och sedan kl. 18.00 ska vi på en teaterföreställning med klassen som ett avlslut på vårat antiken projekt, typ. Vi ska se en föreställning som heter (om jag inte minns fel): Orestien. 4 underbara timmar ska vi spendera där, jag säge bara: socker-kick i need you. Så vi får se hur det blir.


Men nu ska jag iaf duscha, fixa iordning allt och hoppa i sägs. Har faktiskt under min en timmes läsning (då jag lyckades läsa ut alla mina 53 sidor) blivit tröttare än vad jag var innan, och jag var ganska trött då, lol.


Godnatt och ha det bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0