Hello

hej.
jag har kommit hem från en dans (säger man så? ehh.. whatever)
jag och La har "slagit vad" (typ) om att vi inte ska svära tills fredag. well det kommer ju inte vara så att vi lyckas totallt, så den som får minst "poäng" tills fredag (och man får poängen om man svär..daah) får något för typ 10 spänn i skolkiosken ^^. Så länge är tällningen 3-6 till mig, hihi. men allt kan ändras.

iaf, jag kom hem med värsta huvudvärken och såklart det första min mami säger är: Vad blek du ser ut! :o
yeey tänkte jag då, sjuk... men neh, ingen feber (eller jag har inte kollat, hehe) tydligen kan det vara typ feber fast åt andra hållet, get it? asså under 36.6

jag ska inte tråka ut er mer, ska duscha och sova tididgt idag!

kram på er :*


random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0