Buss-möten

Hellö, hellö!

Denna dag har innehållit en massa dans, på morgonen och nu, nyss :) men det har jag inget emot bara jag klarar av dagen på något sätt och får koll på danserna.

Iaf, det är inte det jag vill skriva om. På bussen (där bl.a. La och Le oxå var men bara "havla resan") kom min kära, kära vän Eleni.  Det var en big coincidence! Men var glada vi blev :D Blev många låååånga kramar och en massa skratt. Vi pratade lite om, om det ena och andra, men vi han inte så mycket :( för hon skulle av sen vidare hem.

Men sen en till coincidence och surprice var att hon nu läser Populärmusik från Vittula, lol kan jag bara säga.
Men det var ybertrevligt (ja jag säger "yber" nu) att få träffa henne och jag hoppas vi gör det igen under en snar framtid :)


en gammal bild från i början av 9:an på barnens ö med min lilla Eleni

xox Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0