Loppis och IKEA

HEJ HEJ HELLO!

Vår loppis gick faktiskt asbra och vi fick ihop en ganska stor mängd pengar! :D :D Men jag tog nog hem mer än v ad jag tog dit, eftersom några glömde sina saker så vi som var kvar delade dom mellan varandra, haha. Men  annar var det ganska lyckat och kul men kallt.

Sen åkte vi till IKEA för att köpa lite grejer och vi köpte blandannat en data-stol till mig eftersom min gick ju sönder sist, hehe.
Så här kommer lite mobil bidler:


IKEA ♥

nån random bild från typ IKEA

och jag hittade en kaktus staty-grejs på MIO. hihi

nu ska jag äta,
xoxo Kaktus

Kommentarer
Postat av: Magda

Snälla säg att du inte köpte statyn...!

2011-11-28 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0