Happyface today, maybe..?

Idag har varit en okej dag men inte om man tänker kroppsligt..

På idrotten idag har jag typ skadat min "fot-knöl" lite och kunde då inte röra mycket på foten (Y), sen känns det som om mina ben är gjorda av spagetti (inget bra om jag ska dansa gärnet imårn och på fredag) och på scenrepet idag har jag fått ett brännmärke på knät och om det inte vore nog så tror jag att jag har sträckt innerlåret och jag bara gjorde det värre när jag sprang hem från busshålsplatsen (Y)...  yippie...


Just nu har jag bara lust för att sätta mig på soffan, ta en varmt kopp te kanske en choklad bit och titta på en film och bara softa igenom kvällen..

   

vi får se hur det blir, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0