sjuk, trött, förvirrad och lite stressad

Känner att jag håller på att bli sjuk nu (Y). Känner mig helt enkelt seg, trött och halsen börjar värka när jag sväljer (då när jag definitivt sjuk). Men jag SKA börja med att ta lite medicin nu så att jag är frisk och glad tills på söndag nästa vecka för då ska vi nämligen till ROM!!!

Annars då är jag lite förvirrad kanske. Jag kanske gillar någon (asså gillar, gillar), men hur vet man att man gör det? Jag vet inte om jag helt riktigt gör det, men om jag ska välja mellan några, blir han den jag väljer. Men jag tror jag inte är ensam om att känna sådär, men jag kommer inte låta något eller någon komma i mellan mig och min kompis (som är mig vääääldigt nära). Så jag låter det bara komma som det gör, händer det något så händer det, händer det inte så gör det inte. That's life.

Imorogn har vi idrotts dag i skolan och då står brännboll på schemat. Det ska nog bli intressant.
Och imorogon ska också en fantasy-saga vi har skrivit ett bra tag nu vara inne och jag har ca 3 kapitel kvar :s


Så med detta säger jag god natt för här ska det duschas och kapitel ska skrivas :D

Natti^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0