Mätt som man bara är på julen

Tjohejsan!

Nu har jag en liten stund för att skriva något eftersom vi har haft fullt upp hela dagen. Först gick vi till kyrkan (ja, jag är kristen därmed katolik) sedan gick vi till en väldigt mysig liten restaurang och åt en god middag + efterrätt ;). Kanske slänger in någon bild senare när jag får över bilderna till någon lite bättre dator.
Sedan kom vi hem (och det var då runt 16-tiden) och tills nu har vi haft resten av min (halv)-lillebrors (hel-sköna) familj här. Vi hade verkligen hur kul som helst :D Och vi kan ätit, ätit och ätit hela dagen idag, så nu känner jag att jag kommer att spricka om äter något mer, haha.. Det händer ju bara typ på julen och påsken och så.

Så jag ska bara tvätta av sminket (som jag faktiskt sällan bär), packa ner mina saker och gå och sova i mitt ur fina rum. (som jag kanske, kanske kommer att få bo i, i två veckor av sommalovet :D)
Jag skulle gärna vilja slänga in en av mina egen tagna bilder från idag men det går tyvär inte :(

Så jag slänger in en bild från en barn film jag kollade på när jag var liten: "Miś Uszatek" -> "Teddy Floppy-Ear". Jag älskade verkligen den här godnatt sagan och som Nallen vinkar i sin säng så vinkar jag också god natt.

 

// Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0