Lite mer..

Som jag har lovat så kommer det att komma några fler blider nu, en av dom är bilden på mitt rum som jag hade hos min lille bror. Och dom andra två är från festligheten (fast det kanske inte rikitgt ser ut som det).
Så här såg "mitt" rum ut. Sängen som man ser var egentligen en soffa (såkallad bedsoffa). Jag blev helt kär i detta rum så fort jag kom igenom dörren ^^.
Här har ni ett champange glas med bran-champange med jordgubbssmak. :D Den var jätte god för utom att den var en bra modell, hihi.
Och den sista bilden för idag är en bild på mina ringar, en kanske ni sågden var med på en tidigare bild. (Om någon undrar så är ringarna från Gina Tricot, men jag vet inte om dom fortvarande är kvar.)
Alla bilder är tagna under den stora högtidliga söndagen, och tagna av mig.
Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0