Hemma nu

Hejsan!

Då har jag kommit hem från ne dag jag trodde skulle bli helt kass men blev ganska underbar. Efter skolan åkte jag till hemspråksskolan och där fikade vi i 3 timmar :D och ja, en person jag tycke förut var en skitstövel visar sig kunna vara helt okej och det är lite synd att vi har tappat kontakten.. men sånt är livet.

På tanke om att tappa kontakten så är jag jätte rädd att det ska hända mig och mina kompisar efter att vi slutar grundskolan ;( Men då får man göra det mesta man kan med tiden vi har kvar nu.

Där drog jag ifrån lite känner jag, hehe, men nu är jag tillbaka på spåret. Sedan har vi haft dans, kul, kul. Speciellt när man tänker att vi har show på torsdag och fredag :D Ahhh är super taggad.

Men det som faktiskt gjorde min hela dag var en lite händelse när jag åkte hem med bussen. Jag så såg mina kompisar (som gick) och när vi åkte förbi dom så vinkade dom och log stort. Det gjorde faktist den här dagen till en lyckad och fantastiskt dag. Det var pricken över I'et.

Inlägget blev långt, nu är det dags för en dusch och hopp i sängen, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0