En halvt rutten dag, helt enkelt..

Hej och hå!

Just nu så sitter jag framför en annan dator jag har fått låna (från min lillebror här) för att den extra dator jag har fått med mig inte riktigt fungerar som den ska.. Men men det fungerar just nu :)
På vägen hit så gick något snett med mitt mobilabonemag och nu fungerar det inte ;( men vi köpte ett abonemanag här så det är väl helt okej. Men det kostar ganska mycket att sms-a och så.

Aja men om jag beskriver huset som dom har här så är det jätte fint! Dom har det väldigt modernt och snyggt och liksom hemmtrevligt. Jag får bo i ett jätte fint och trevligt gäst rum, det är verlkigrn super snyggt.
Så imorn är den stora dagen för min yngsta lille bror så då säger jag tack och hej så länge!

//Kaktus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0