CORNY! ♥

Jag tänkte dela med mig av något jag själv tycker är hur gott som helst nämmligen en cereal bar med namet CORNY.

Den kommer från Tysklan och finns i många smaker, bland annat: banan, äpple, cocos och choklad. Men det finns så klart många fler. Den går att köpa Sverige men jag har bara hittat den i snacks-automater på tågstationerna. Men om man vill kan man så klart beställa hem från deras hemsida.
hmm, man kanske ska ta och göra det,? ;)

Jag har själv blivit kär i denna bar efter att jag för första gången såg den i en snack-automat på tågstationen. Sen dess har jag ätit den mist en gång i veckan.



Jag vill inte att det här låter som en reklam men jag tycker verkligen att den är god oxh värt sitt pris. Så om ni vill testa på något nytt så rekomenderar jag dom.För att komma till deras hemsida klickar ni bara här.

Kram Kaktus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0