You'll be with me wherever I go..

Har precis mitt "broke down", jag sitter vid datorn och grinar. Nu kolckan 2 på natten..
Min käraste vän hade gjort en video med en massa bilder på oss 6 och nu när jag ser det för andra gången börjar tårarna att rinna, jag vill inte stoppa dom, dom får komma nu. Det var på tiden.

Låten hon hade satt bilderna till var: Wherever I go amazing text på låten och hon gjorde ett vackert jobb. (kan man säga så? sh jag gör det iallafall)
Jag ÄLSKAR henne, du är min lilla syster min skatt. Gumman jag vill inte förlora dig!



Vacket, jag kanske visar videon med oss i den :).. kanske kanske

Det är nu jag inser att det är slut, grundskolan är slut. Vi kommer nog inte att ses nå mer, eller så ofta.. :'(

Åhhh stor gråtaren går och sover nu, GOD NATT alla natt vakna och morgon pigga..
Ska gråta lite mer och sova, natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0