Morgon panik

Godmorgon! Eller kanske snarare Godeftermiddag! (tro inte att jag har sovit tills nu)

Imorse vaknade jag runt klockan 6, helt panik slagen. Och jag har ingen aning varför. Jag lugnae ner mig själv och somnade om, men jag sov inte "fridfullt". Jag har vaknat runt 4 gånger till denna morgon och varje gång lätt panik slagen. Det slutade med att jag tillslut gick upp runt 11.30 kanske lite senare.

Men nu har jag gjort mig en aning fresh och snart ska jag sätta igång och göra oss lite pankakor :) Ska bli gott.

Idag ska jag banne mig, vara ute mycket, eftersom vädret är så fint. Men det betyder inte en massa nöjen utan jobb. Jag ska nämligen tvätta våra bilar (det var på tiden kan man säga).

Jag skriver mer senare,


Ha det bra, Kram :*

edit: det var något fel med min blogg och inlägget kom inte upp förrens nu.. :s men bättre sent än aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0