Is-maskin och mer

Jag har precis ätit en god middag med min familj men innan vi började äta så lyckades jag (ännu en gång av många på sistonde) stöta till daddys vin-glas och spilla allting på terassen..
Han blev såklart ganska små sur, men som tur var gick det över snabbt fast jag fick ändå städa upp allting i ett ögonblick, eftersom det annars skulle ha blivit röda fläckar på golvet.

Jag hade ju sagt att jag skulle göra winderbröd idag och såklart skulle det ha kommit upp bilder, men som sagt hade jag ingen lust att göra något förutm det jag var tvungen att göra.

Vi skulle skypa över till min lillebror (han som bor i ett annat land) men så visar det sig att han tyvär inte kan prata just nu, får bli imorgon eller så, lite synd sådär för att vi har inte pratat eller så sedan i Maj (då vi var hos honom).

Kvällen närmar sig sitt slut och jag kommer nog sluta på soffan med is mitt glas (daddy har nämligen köpt en IS-MASKIN!!) och nåt gott i min munn, hehe.

Här kommer en lite bild på mig jag tog igår och som jag har fixat till lite idag. Tema: MOVIE-look.


Vad tycks? ^^

Ha det bra, Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0