Tierp

Jag vet att min uppdatering var usel igår och i förrigår men internet var verkligen hur segt som helst fastän vi var nära anslutningen..

Under dom dagarna som vi var i Tierp så har vi (jag kan inte ljuga) inte gjort så mycket, ingenting kan man säga. Fast vi gick ut med hunden, tog en massa bilder i dimman och på midsommar var vi på en Kina restaurang och åt oss tjocka.

Slänger nu in lite bilder från när vi gick runt i dimman, vilket sedan resulterade med: genomblöta kläder och skor.





Det här ät bara några ifrån första dagen, mer kommer väl kanske senare.

Och dom här är från andra dagen (igår).



och till sist så kommer en bild på mig ch hunden, när vi sprang runt som galningar xD

Vad har ni gjort på midsommar då?

Kram :*

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är nog vilken dialekt man har tror jag, oså ären ju lite på skoj (: haha, men vi säger oxå "menge" här. nu vet jag inte vad du kommer ifrån men (:



btw, GRYMT fina bilder du har tagit!

2011-06-26 @ 00:24:59
URL: http://moax.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0