Trött tjej här.

Idag har jag haft fullt upp!
Först i skolan så spelade vi den årliga fotbollsmatchen: 9: orna vs lärarna. Fastän jag inte tycker om fotboll så var detta väldigt kul :D Vi vann med 5-2 (tror jag det slutade, hehe). Efter fotbollen körde vi ett mini-vattenkrig, kallt men ack så trevligt att springa runt och spruta vatten på mina närmaste. Haha

Sedan skulle jag hem till mammi packa mina saker och vänta på att åka (tillbaka) till daddy. Men så ringde han precis när jag kom hem och sa att vi skulle vara på handledar-kurs, för bilkörning. Så jag packade så snabbt jag aldrig packat mig och vi stack iväg. Vi satt på kursen i ca 4 timmar, lite långt men ändå ganska intressant fastän jag höll på att somna och inte kommer ihåg nåt nu, typ. Haha, men daddy gör nog det. Så, så fort vi kan ska vi börja. :D Vad kul det ska bli.

En sad sak nu, jag slutar skolan om 2 dagar ;( eller 1½ dag för att imprgon tar vi bara spexfoto och sedan går vi hem och sedan går vi tillbaka för att äta den speciella 9: ornas middag. Vi ska bara mysa, kolla på bilder, filmer, gamla minnen och äta oss fulla (hahaha).

Ska äta något och gå och äta och sedan sova.
Blev ett långt inlägg och ni kommer säkert inta att läsa det, men men..

Kanske blir så att jag avsläjar mitt jag här, med bild och så ;) vi får se

Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0