Tjänat

Då så, det har slutat regna och jag klippte klart grgäsmattan. Med det så tjänade jag 100 kr :) hihi, glad tjej.

Har precis kommit till mammi med min "nya" dator (hennes kille var så snäll att även fast han är sjuk så åkte ham och köpte en ny åt mig igår, för pengarna vi fick tillbaka för den gamla, för att dom "inte kunde hitta felet", hehe) och den är full-laddad med alla mina bilder och saker. Skoj, skoj.

Aja nu ska jag ta en dush, äta något och sedan drar jag ut oh träffar La ch Le och några fler aksnke :)

Hej så länge, kram Kaktus :*


Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Åh tack så mycket :D

2011-06-22 @ 00:10:57
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0