Slutat 9:an då..

Då har jag slutat 9:an, borde vara ledsen men det känns inte så jätte sorligt fastän jag nästan grät så fort jag kom hem eftersom jag då insåg att vi troligvis inte kommer att se varandra något mer ;(

Jag kunde bara inte gråta idag, fast jag kände gråten många gånger.. Jag började nästan grina stort när jag läste en göllig lite sak några i min klass hade skrivit om mig.
Underbar dag helt enkelt sammtidigt som den är otroligt sorlig, men snart ska jag och några från våran skola ut och käka sedan ska vi gå och göra något. Ska bli ett trevligt avslut på denna dag.


Kram :*

Sköt om er :*

Edit: Jag har suttit och tänkt det här många gånger idag såsom igår: "Va fan gråter jag inte för? Jag känner ju tårarna dom ska komma nu.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0