Picnik

Tänkte att jag kanske skulle dela med mig att en hemsida jag använder för att fixa mina bilder.

Nämligen:

                               (www.picnik.com)

Det är en suverän sida som ger en möjligheterna att fixa sina bilder på nästan samma sätt som i PhotoShop fast det är gratis.

 
Startsidan ser ut såhär, och då är det bara att trycka på "Upload a photo" och man kommer till själva menyn, eller vad man ska kalla det.


Så här ser menyn ut när ni har klickat upp en bild. Då är det bara att välja vad ni vill göra i "Edit" (pröva er gärna fram) och sedan kan ni gå till "Create" och pröva vidare där.
Det finns verkligen mycket man kan göra med sina bilder och till sist kan man lägga till en valfri text (om man nu vill, man måste såklart inte).

Lycka till,

Kram, Kaktus :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0