Party and Party and... YEAH!!

Haha har nyss kommit hem från en super mysig kväll med alla mina käraste kompisar. Började med en mysig tjej middag på en Pizzeria och sedan drog vi vidare till en kompis föreldrars jobb, haha. Och hur mysigt hade vi inte där? Jo JÄTTE mysigt :D

Vi spelade en massa Twister åt chips och drack en massa ENEGI DRYCK, gahhh det var gottttttt. :) :) :)
Har fortvarade lite energi kvar, drack nämligen ca 3 st om inte lite mer, hehe.
Ja men vi var ju inte bara tjejer dr, det kom 2 killar med oss och sedan dök det upp en massa killar från våran klass/årskurs.
Vi spelade mer Twister och drack mer energi dryck och åt mer chips och lyssnade på musik och dansade lite och freakade loss, kan man kanske säga. För att vid ett tillfälle låg jag på golvet med min kompis typ nästan på mig.

Men nu ska jag göra något av min energi och sedan hoppa i sängen när jag blir trött.

En sak till, det har nästan gått upp för mig att vi har slutat, imårn kommer jag att grina ihjäl mig, kommer nog göra det snart oxå. .. Det är ganska sääd men jag grät inte idag heller, men jag har känt tårarna många gånger och fick en tår rinna ner under dagen..

PUUSS OCH KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0